Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Příklad

Přijetí objednávky je první částí (subprocesem) procesu vyřizování objednávek. Na tomto prvku se podílejí tři útvary:
 Oddělení prodeje, které přijímá telefonické objednávky
 Oddělení financí, které ověřuje zákazníkův úvěr
 Oddělení výrobní kontroly, které sleduje stav zásob, a pokud je to žádoucí, rozhoduje o výrobě dalšího produktu.

4.2.3.2 Řízení výkonu
Po stanovení procesu a seznamu jeho cílů a subcílů, by měli jeho manažeři určit způsoby získávání zpětné vazby na výsledek procesu od interních i externích zákazníků, posuzování výkonu procesu vzhledem k cílům a subcílům, poskytování zpětné vazby na výkonu procesu útvarům, které se na něm podílejí, zavádění mechanizmu řešení případných problémů v procesu a neustálého zdokonalování jeho výkonu, a úpravy cílů tak, aby odpovídaly novým požadavkům zákazníků. V průběhu posledních několika let bylo získáno mnoho nových poznatků o řízení výkonu procesu. Zjistilo se, že pokud jsou procesy řízeny na základě jejich průběhu, potom manageři musí zavést styl řízení, kterou mnoho organizací začíná nazývat procesním managementem Zajistit, aby byl proces vyřizování objednávek řízen kontinuálně lze pomocí procesního řízení.

Žádné komentáře:

Okomentovat