Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Procesní cíle ...

Procesní cíle se vážou jak na cíle podniku, tak na požadavky zákazníků. Uvědomme si, že se nejedná pouze o cíle oddělení vývoje. Tyto procesní cíle vyjadřují také výkony, které se v procesu vývoje produktu a jeho uvedení na trh očekávají od partnerů oddělení vývoje, včetně marketingu, prodeje, a činností v terénu. Splněním těchto cílů uvedený proces významně přispěje k uskutečňování strategické vize podniku.
Příklad:
Představme si softwarovou společnost, jejímž firemním cílem je do konce příštího roku zkrátit čas odezvy na objednávku na 72 hodin. Pro dosažení tohoto cíle se strategicky významným stává proces vyřizování objednávek. Některé z cílů tohoto procesu jsou:
 Žádný produkt nebude kvůli chybě odeslán na nesprávnou adresu
 Stanovený cíl dosáhneme bez zvýšení nákladů na vyřizování objednávek
 Zákazníkům poskytneme kontaktní místo pro dotazy a reakce na objednávky
Ke splnění těchto firemních cílů by manažeři měli stanovit také cíle vedlejších procesů (procesů služeb zákazníkům). V každém případě hlavním cílem procesního mapování je zajistit návaznost klíčových procesů na požadavky zákazníka a organizace.

Žádné komentáře:

Okomentovat