Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Na podnikové úrovni ...

Na podnikové úrovni vede zkoumání procesů k lepšímu pochopení vztahů zákazník-dodavatel mezi jednotlivými funkcemi (prvky funkční struktury). Na úrovni výroby a služeb probíhá zkoumání rozkladem procesů na podprocesy, prvky pracovních toků, sdílené procesy (služby) a výrobní procesy.
4.1.1 Příklady firemních procesů
Obecné hlavní procesy
Marketing a prodej, Vývoj výrobku/služby a uvedení na trh, Distribuce, Fakturace, Zpracování objednávek, Služby zákazníkům
Oborově-specifické hlavní procesy
Poskytování půjček (bankovnictví), Přiznávání pojistného nároku (pojišťovnictví), Přidělování dotací (vláda), Vrácení zboží (maloobchod), Příprava jídel (restaurace), Manipulace zavazadly (letecké společnosti), Zpracování rezervací (hotely/letecké společnosti)
Obecné podpůrné procesy
Formální strategické a taktické plánování, Rozpočtování, Školení, Řízení zdrojů, Nákup, Řízení IT

Žádné komentáře:

Okomentovat