Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

14. MARKETINGOVÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM

Pojem a struktura MIS:
• rozhodování v podniku je v podstatě proces vyhodnocování a srovnávání, při kterém musí mít podnik dostatek informací, aby neprováděl náhodné rozhodování
• chce-li podnik potřebné informace získat, musí vytvořit MIS a rozhodnout jakým způsobem potřebné informace získá
• informace mohou být získávány z různých zdrojů:
1. interní informace: získávány z přehledů o prodeji, z informací od prodejců
2. interní informace: získávány od konkurence, ze sdělovacích prostředků č3. i průzkumem trhu

Definice MIS:
• je to systém všech procedur, vytvořených za účelem shromažďování, analýzy a vyhodnocování informací nezbytných pro kvalitnější plánování, organizování, řízení a kontrolu marketingových aktivit

Žádné komentáře:

Okomentovat