Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Marketingový specialista v IS/IT

1.3.3. Marketingový specialista v IS/IT
 profesní náplň
analýzy daného segmentu trhu a jeho vývoje, vytváření nových segmentů trhu, návrhy na změny obchodní orientace firmy, prezentace produktů a služeb, příprava a realizace reklamních akcí.
 předpoklady
komunikační schopnosti, cit pro trh, znalost nabízených produktů a služeb, schopnost reprezentovat.

1.4. Informatik – specialista
 analytik
 konzultant
 implementační specialista
 analytik/programátor (vývojář)
 správce sítě
 správce DB
 technik
 výzkumný pracovník v informatice

1.4.1. Analytik
 profesní náplň
analýza stavu IS/IT, analýzy potřeb rozvoje IS/IT vzhledem k požadavkům uživatelů, změnám v legislativě, vývojovým trendům v ekonomice i IS/IT, návrh řešení IS/IT na aplikační úrovni, optimalizace podnikových procesů, řešení vazeb analyzované části a ostatních oblastí IS/IT, definování programových modulů, dokumentace analýz a návrhů řešení.
 předpoklady
analytické schopnosti (identifikovat a strukturovat problémy, uvažovat ve vazbách), znalosti projekčních metod a technik, znalost CASE nástrojů, schopnost posuzovat možnosti a omezení IT vzhledem k navrhovaným úlohám, znalost věcné oblasti.

1.4.2. Konzultant
 profesní náplň
identifikace a analýza problémových oblastí a požadavků uživatelů, určování priorit řešení, návrh metod řešení problémů, specifikace nových aplikací IS/IT, školení uživatelů systému.
 předpoklady
kreativní myšlení, znalost předmětné oblasti, schopnost vidět problémy v kontextu hospodářského prostředí a trendů IS/IT, komunikační schopnosti, není produktově orientován (jak kdy…)

Žádné komentáře:

Okomentovat