Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Obsahové zaměření

2. Obsahové zaměření
 vrcholové řízení
o marketingové analýzy a plány
o plán prodeje a obchodní politika
o ceny
o finance
o firemní pravidla
o metriky
 zákazníci (rozřazení, identifikace, prospekting, zpětná vazba,…)
 lidi (firemní kontakty, plnění cílů, znalosti, praxe, plán a analýzy tréninku,…)
 procesy
o marketing a prodej
o realizace zakázek pro zákazníky – implementace projektů
o poimplementační podpora
o ostatní procesy (např. lokalizace, vývoj nového produktu)
 zdroje (definice, disponibilita, plán vytížení, kapacitní bilance)
 znalostní databáze
o znalosti a zkušenosti firmy ve strukturované a snadno přístupné formě pro podporu relaxace projektů
o tréninkové programy pro individuální trénink
o interní firemní standardy
3. Technologie

Žádné komentáře:

Okomentovat