Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Náhrada škody

1.4.9. Náhrada škody
 týká se především možnosti omezení náhrady škody

1.4.10. Řešení sporů
důležité kvůli zdlouhavým (případným) soudním sporům.
např. použití rozhodčího řízení – zákon č.216/1994 Sb. Zákon o rozhodčím řízení



1.4.11. Garantovaná úroveň služeb – SLA
 prvním krokem je definice poskytovaných služeb (musí být vyčerpávající)
 důležitá je měřitelnost a jednoznačnost (auditovatelnost)
 obecně platí: čím více metrik, tím větší jistota na straně příjemce, ale čím méně metrik, tím levnější outsourcing.

1.4.12. Změnové řízení
 definice procedur změnového řízení
 změny v SLA
 povinnost stran předložit a projednat plán na příští období v určitém čase (pokud nedojde k dohodě, platí základní ceny i pro další období?)

1.4.13. Řešení problémů (krizový management)
 definice problému
 procesy řešení problému
 úloha SPOC při řešení problému
 definice procedury řešení sporů

Další body:
 pronájem prostor
 možnosti ukončení smlouvy
 místo soudu
 exkluzivita poskytovatele



Úloha - předpoklady:
Z velkého českého podniku se vydělil celý informatický útvar do samostatného právního subjektu. Tento nový subjekt poskytuje komplexní služby svému mateřskému podniku. Jste v roli asistenta vedení mateřského podniku.
Zadání:
 Co bude obsahem smlouvy o outsourcingu ?
 Jaké příležitosti a jaká rizika pro vás vyplývají z tohoto vztahu?
 Jak budete postupovat, abyste minimalizoval rizika?

Žádné komentáře:

Okomentovat