Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Útvar marketingového výzkumu je zpravidla obsazen

- vedoucím, který řídí a koordinuje významné činnosti (odpovědnost)
- analytici a terénní pracovníci → vlastní výzkumná práce a hodnotí materiály
- statistici → shromáždění, zpracování a analýza údajů, aplikace metod
- dokumentaristi → soustavně sledují odporné publikace a materiály
- psychologové, sociologové, technici → ve větších podnicích, i externě
Výběr marketingové agentury
- Nejčastěji zadávají ty firmy, co působí na náročných trzích
- Definice požadavků na výzkum a cíle výzkumu
- Zjištění, zda dané agentury poskytují dané služby – zjistit reference
- Vyžádat si nabídku, předběžně jednat (cena, kvalita, kdo bude pracovat)
- Písemná smlouvy, pevný časového plánu, určení zástupců, kontrola, sankce
- Zadavatel informuje o povaze problému (nezatajovat nic), omezeních nákladů, vše poskytnout včas
- MR pracovníci informují o výzkumu, vysvětlí závěry, dávají pravdivé data

Žádné komentáře:

Okomentovat