Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Míra tržního růstu je určena

- Míra tržního růstu je určena – analogicky známa z pohledu Porterovy analýzy nebo kvalifikovaným odhadem managementu
- Výhody – jednoduchost (jen dvě proměnné), přehlednost pro základní informaci (pro pracovníky z různých oblastí), univerzálnost
- Nevýhody – pohled velmi hrubý (jen 2 veličiny), obtížené získání informací z trhu, nezohledňuje diferenciační strategie, ne vždy dobrý podíl na trhu koresponduje s dobrým CF


5. Portfolio analýzy – model GE (MABA), metodologie a použití.

Konkurenční postavení
Silné Průměrné Slabé
Přitažlivost trhu Vysoká
Průměrná
Nízká
Červená – vysoká atraktivita podnikání
Fialová – průměrná atraktivita
Zelená – nízká atraktivita

Žádné komentáře:

Okomentovat