Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Mezi služby řadíme činnosti:

- Služby maloobchodu a velkoobchodu, doprava, distribuce a skladování, bankovnictví a pojišťovnictví, realitní činnost, komunikace a informační služby, veřejné služby, vládní a vojenský sektor, zdravotnictví, obchodní, profesionální a osobní služby, rekreační a ubytovací služby, vzdělávání, kulturní a sociální služby, ostatní neziskové organizace

Specifické vlastnosti služeb
- Nehmatatelnost, proměnlivost, nedělitelnost, pomíjivost, nemožnost vlastnictví
Nemožnost vlastnictví
Je příčinou, že zákazník: - Vlastní pouze právo na poskytnutí služby, distribuce služeb přímými nebo krátkými kanály
Management musí reagovat: - Zdůrazněním výhod nevlastnění a možností substituce služeb za zboží, pečlivým výběrem zprostředkovatelů
1) Nehmatatelnost jako specifická vlastnost služeb, vliv nehmatatelnosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.


- možnost použití hmotného důkazu, tzv. snaha o prokazatelnost služby (samolepka „službu provedl“)

Žádné komentáře:

Okomentovat