Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Firemní newsletter: výhody pro firmu a zákazníky

Souhrn novinek, zdarma k zaslání pravidelně




• časopisů pro zákazníky a obchodní partnery

• časopisů pro zaměstnance

• on-line newsletterů

• e-mailových newsletterů



Vhodná forma integrované podnikové komunikace, využívající také podnikových časopisů, zvyšuje až o 30 % účinnost dosažení komunikačních cílů společnosti od vytvoření povědomí o značce/produktu přes jejich upřednostnění, vyzkoušení až po kýženou věrnost zákazníků dané značce/produktu.



Firemní časopis pro zaměstnance - výhody

Klasický, nejpoužívanější a jeden z nejefektivnějších nástrojů vnitřní komunikace:

1. zvyšuje loajalitu zaměstnanců k firmě,

2. informuje zaměstnance o důležitých krocích managementu,

3. vzdělává zaměstnance v oboru, kterým se zabývá firma.



Firemní časopis (elektronický newsletter či klasický tištěný) pro obchodní partnery

Efektivní forma vnější komunikace:

1. informace o nových či stávajících produktech,

2. zdroj informací o dění ve firmě, odborné články na témata související s předmětem činnosti podniku,

3. posilování image firmy.



Elektronický časopis (newsletter)

Výhody

1. levnější výroba než u tištěného časopisu,

2. krátké, stručné a jasné informace,

3. rychlejší zpracování

Nevýhody

1. firma spíše informuje než reprezentuje,

2. nevhodné delší analytické několikastránkové informace,

3. není prostor na zajímavosti (např. sponzoring či rozhovory se zajímavými osobnostmi )

Žádné komentáře:

Okomentovat