Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Definice e-commerce dle OECD: 3 základní části

Definice OECD


- všeobecně přijímána

- užívá se v oficiálních statistikách, OECD, EU x USA



3 základní dimezne, kritéria

1. užívané nástroje, prostředky

2. subjekty

3. podnikatelské metody, postupy



dle 1. a) širší pojetí e-commerce

Elektonické transkace = prodej či nákup zboží a služeb realizovaný mezi firmami, domácnostmi, jednotlivci a vládou, popř. dalšími veřejnými či soukromými organizacemi elektronickými prostředky – přes počítačové sítě. Zboží a služby jsou přes síť objednány, ovšem platba a dodání mohou být formou on i off line.

Dle 1. b) užší pojetí

Totéž, ale realizované přes internet….

Žádné komentáře:

Okomentovat