Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Žaloba na určení otcovství (podávaný matkou nezletilého)

V ............. dne .............

Obvodní soud pro..........................................................

Žalobkyně: paní ..................., nar. ............., bytem .............., ul. č. ...............

Žalovaný: pan ......................., nar. ............., bytem .............., ul. č. ..............


O určení otcovství k nezletilému ............. ............., nar. ....................


N á v r h
matky na zahájení řízení


I.
Dne ............. se mi narodil syn ............., přičemž žalovaný je dle mého názoru jeho otcem. K tomuto závěru mne vede skutečnost naší známosti v době od ............. do ............., přičemž od ............. až do konce naší známosti jsme měli pravidelné pohlavní styky, nejméně jedenkrát týdně.
Žalovaný mne navštěvoval i v místě bydliště a tak se rovněž seznámil s mými rodiči. Já jsem naši známost považovala za perspektivní a žalovaný mne v tom utvrzoval: dokonce jsme byli dohodnuti na tom, že otcovství žalovaného bude zjištěno souhlasným prohlášením, přičemž po narození jsme měli uzavřít sňatek. Když dodatečně vyšlo najevo, že žalovaný je ženatý a má dvě děti, opustil mne s tím, že jsem mu byla určitě nevěrná a že jeho otcovství nepřipadá v úvahu.

Žádné komentáře:

Okomentovat