Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Návrh na zahájení řízení

Jsem dcerou žalované a pana ........................, invalidního důchodce. V současné době studuji ............. ............. v ............. a do jejího ukončení mi zbývá jeden školní rok.
Důkaz : - rodným listem,
- občanským průkazem
- potvrzením o studiu.

II.
Žiji ve společné domácnosti se svým otcem. Až do ............. s námi žila i žalovaná. Ta se ............ odstěhovala ke svému nynějšímu partnerovi ............. ..............
Veškeré výdaje spojené s chodem naší společné domácnosti nese otec. Jeho jediným příjmem je invalidní důchod, který t.č. činí ............. Kč a proto se snažím otci pomoci. Našla jsem si na ..... dne v týdnu zaměstnání a pracuji jako ............. v kanceláři daňového poradce s příjmem ............. Kč měsíčně které dávám otci na zajištění chodu společné domácnosti (jen za nájemné a plnění poskytovaná s užívání bytu platíme přes ............. Kč měsíčně). Nezbývá mi však na ošacení a nemohu si pořídit studijní materiály, nemám ani na měsíční síťovou jízdenku. Žalovaná při přispěla na výživu pouze v měsících ............. a ............., vždy částkou ............. Kč. Od konce měsíce ............. již nepřispěla ničím a vzkázala mi, že se o sebe musím postarat sama, když jsem plnoletá.
Důkaz : - výslechem účastníků,
- výslechem mého otce, pana ........................,
- zprávou o zdravotním stavu otce, pana .........................

Žádné komentáře:

Okomentovat