Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Důkaz :

Důkaz : - rodným listem nezletilého,
- výslechem žalobkyně,
- výslechem žalovaného,
- výslechem rodičů žalobkyně Viktora a Alžběty Kovářových, bytem jako žalobkyně.

II.
V době rozhodné pro početí nezletilého jsem se pohlavně stýkala pouze se žalovaným. Nezletilý ............. se narodil po normálně probíhajícím těhotenství, v jeho 38 týdnu.
O otci je mi známo, že je ženatý, má dvě nezletilé děti, pracuje jako .........................., jeho příjem je cca ............. Kč měsíčně čistého. O nezletilého nemá zájem a nechtěl ho ani vidět. Já jsem v současné době na mateřské dovolené a pobírám pouze sociální dávky.
Důkaz : - výslechem žalobkyně,
- těhotenským průkazem žalobkyně,
- lékařskou zprávou,
- daňovým přiznáním žalovaného.
III.
Žalovaný odmítá uznat své otcovství k nezletilému, ač jsou mu známy skutečnosti, ze kterých je jeho otcovství zřejmé.
Nezbývá mi proto než se obrátit na soud, aby na základě shora uvedených skutečností vynesl po provedeném řízení následující

Žádné komentáře:

Okomentovat