Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Návhr manželky na zahájení řízení

Důkaz : - oddacím listem,
- výslechem účastníků,
- výslechem ............. ............., bytem .............., ul. č. ................

II.
Žalovaný pracuje jako ............. ............., s příjmem okolo ............. Kč čistého měsíčně. Výživné na nezletilého ............. mi platí pravidelně, na mé potřeby mi však odmítá cokoliv přispět a tvrdí, že pokud mám málo prostředků, mám si najít výnosnější zaměstnání. Já se naopak domnívám, že pokud jsme stále manželé, mám právo na stejnou hmotnou a kulturní úroveň jako žalovaný. Za situace, kdy jsem zaměstnána jako ............. ve firmě ............. ............., se sídlem ............, ul. č. ............., s příjmem okolo ............. Kč čistého měsíčně a jen za nájemné a poplatky za plnění poskytovaná s užívání bytu zaplatím přes ............. Kč měsíčně, to není reálné.
Důkaz : - výslechem žalobkyně,
- potvrzením o příjmu žalobkyně,
- daňovým přiznáním žalovaného,
- potvrzením o výši měsíčních plateb za byt.

Žádné komentáře:

Okomentovat