Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Návrh otce na zahájení řízení o úpravu styku s nezletilým

Rozsudkem Obvodního soudu pro............ ze dne ............., č.j. ............., bylo rozvedeno manželství rodičů nezletilého. Rozsudek nabyl právní moci téhož dne. Citovaným rozhodnutím pak byl nezl. ............. pro dobu po rozvodu svěřen do péče matky a mě bylo stanoveno výživné ve výši ..... Kč měsíčně.
Důkaz : - citovanými rozhodnutím.

II.
S matkou nezletilého jsme se při rozvodovém řízení dohodli na tom, že se synem ............. se budu stýkat po předchozí dohodě. Předběžně bylo domluveno, že se budeme vídat každý lichý víkend v roce, nejméně po dobu 14 dnů o letních prázdninách a po dobu jednoho týdne zimních prázdnin. Tato dohoda se uskutečňovala bez větších problémů po dobu asi jednoho roku. Poté se chování matky od základu změnilo a začala mi ve styku s nezletilým bezdůvodně bránit, údajně proto, že na ............ mám neblahý vliv. Snažil jsem se o dohodu - matka však se mnou přestala komunikovat a posledního půl roku jsem syna neviděl. Ač jsem se snažil mnohokrát matku kontaktovat, vše je bezvýsledné : když se dovolám telefonem, zavěsí mi, když přijdu za nezletilým domů, neotevře. Nezbývá mi, než se obrátit na soud se žádostí o úpravu styku.
Jsem stále výdělečně činný jako ............., můj příjem poklesl - za posledního půl roku dělá asi ............. Kč měsíčně, koupil jsem si byt ... + ... v ............. ............., kde jsem nezletilému zařídil i vlastní pokoj. Žiji sám, známost nemám.
Styk s nezletilým požaduji upravit tak aby odpovídal shora popsané dohodě s matkou.
Pokud je mi známo, nezletilý ............. je zcela zdráv a rozvíjí se přiměřeně svému věku.

Žádné komentáře:

Okomentovat