Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Návrh matky na zahájení řízení o úpravu práv a povinností k nezletilému dítěti

II.
Manželství bylo šťastné a spokojené až do ............. minulého roku. Tehdy se otec seznámil se slečnou ............. ............., navázal s ní známost a v ............. tohoto roku se k ní odstěhoval. Několikrát jsem se ho při návštěvách na pracovišti snažila přesvědčit, aby se vrátil domů. To se nepodařilo - otec mi pouze dal za pravdu v tom, že se chová nezodpovědně, ovšem nedokáže prý jinak.
Důkaz : - výslechem matky nezletilého,
- výslechem otce nezletilého,
- výslechem ............. ............., bytem .............., ul. č. ................

III.
Otec nezletilého pracuje jako ............. ............., s příjmem okolo ............. Kč čistého měsíčně. Na výživu ............. mi přispívá dohodnutou částkou ............. Kč měsíčně, ovšem nepravidelně - jednou zaplatil na dva měsíce dopředu, následně po dva měsíce nezaplatil nic, ve třetí měsíc zaplatil jak za měsíc běžný, tak i veškeré dlužné výživné. Nyní je zaplaceno až do ............. ..............
Částka ............. Kč měsíčně mi připadá jako přiměřená jak potřebám nezletilého (platím mu kapitálové životní pojištění v částce ............. Kč měsíčně), tak možnostem otce.
Já jsem zaměstnána jako účetní ve firmě ............. ............., se sídlem ............, ul. č. ..............., s příjmem okolo ............. Kč čistého měsíčně. Nezletilý ............. navštěvuje školku, jinak o něho pečuji já.

Žádné komentáře:

Okomentovat