Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

N á v r h otce na zahájení řízení

Žalobce a žalovaná jsou manželé, jejich manželství bylo uzavřeno ............. před Obvodním Úřadem v ..............
Důkaz : - oddacím listem účastníků.

II.
V současné době probíhá mezi žalobcem a žalovanou rozvodové řízení (věc je vedena u zdejšího soudu pod sp. zn. .............). Jedním z důvodů rozvratu manželství je skutečnost, že žalovaná již po .... roky udržuje mimomanželskou známost s panem ............. ............., bytem ............, ul. č. ................
Důkaz : - výslechem účastníků,
- rozvodovým spisem,
- výslechem pana ............. ............., bytem ............, ul. č. ................
Dne ............. se prvé žalované narodil žalovaný - ............. .............. Přestože pohlavní styky žalobce a žalované ustaly v ..................., jsem v rodném listě jsem zapsán jako otec nezletilého. Mám však za to, že je vyloučeno, aby tomu tak bylo. Žalovaná to při rozhovorech se mnou nijak neskrývá, navenek však tvrdí, že otcem nezletilého jsem já.
Když jsem byl v měsíci ............. vyšetřen lékařem, vyšlo najevo že trpím onemocněním, které vylučuje, abych se mohl stát otcem dítěte. Dle lékaře je popsaný stav přítomen nejméně po dobu .... měsíců. Je proto nepochybné, že žalovaný není mým potomkem.
Důkaz : - lékařskou zprávou,
- znaleckým posudkem, který nechť vyžádá soud.

Žádné komentáře:

Okomentovat