Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Návrh matky na zahájení řízení o úpravu práv a povinností k nezletilému dítěti pro období po rozvodu manželství

III.
Otec nezletilého pracuje jako .........................., s příjmem okolo ......... Kč čistého měsíčně. Na výživu nezletilého ............ mi přispívá, dle shora již citovaného rozhodnutí, částkou ............. Kč měsíčně.
Částka ............. Kč měsíčně mi připadá jako přiměřená jak potřebám nezletilého (platím mu kapitálové životní pojištění v částce ............. Kč měsíčně), tak možnostem otce.
Já jsem zaměstnána jako účetní ve firmě .......................... se sídlem ............, ul. č. ..............., s příjmem okolo ............. Kč čistého měsíčně. Nezletilý ............. navštěvuje školku, jinak o něho pečuji já.
Otec nemá k mé péči výhrad, ovšem chce, aby byl nezletilý svěřen do naší střídavé výchovy. Takový postup však v současné době není v zájmu nezletilého, neboť otec nemá k péči o něj vytvořeny vhodné podmínky - bydlí se svou nynější partnerkou v garsoniéře .... kategorie a v zaměstnání se zdržuje běžně .... hodin denně. Pokud se bytové poměry otce a jeho pracovní vytížení změní, budu o střídavé výchově uvažovat.
Nezletilý ............. je zdráv a nemá potřeby, které by převyšoval potřeby běžného jeho vrstevníka.
Důkaz : - výslechem rodičů nezletilého,
- daňovým přiznáním otce,
- potvrzením o příjmu matky,
- lékařským potvrzením.

Žádné komentáře:

Okomentovat