Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

 Chování zákazníka:

 Chování zákazníka: je ovlivněno řadou činitelů; potřebami, cenou výrobků, příjmy zákazníka, zálibami a zvyklostmi, reklamou – zjišťuje se zda zákazník dává přednost značkovým nebo levnějším výrobkům…atd.

 Chování konkurence: je třeba sledovat podniky, které vyrábí výrobky stejného nebo podobného oboru – cenovou politiku…

 Chování podniku: podnik hodnotí vlastní postavení na trhu, zejména svůj obrat, vývoj obratu a provádí srovnání s konkurencí

 Výsledky analýzy: podnik pak přenáší do své činnosti – snaží se vyrábět a prodávat žádané výrobky a služby

- společnost může vytvářet objektivní podmínky, které by člověka formovali co v největší míře uspokojit a dosáhnout subjektivních cílů. Tyto podmínky se označují pojmem kvalita života.

Žádné komentáře:

Okomentovat