Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Tvorba produktu CK (cestovních kanceláří)

Ve výjezdovém CR:
• je produktem zájezd nebo pobyt, kt je ve většině případů nabízen v katalogu s fixní cenou

V příjezdovém CR
• je produktem služba nebo komplex služeb, kt je nabídnuta zahraničnímu touroperátorovi

V domácím CR
• je produktem pobyt nebo zájezd, kde často jedinou službou je ubytování, zájezd je nabízen v katalogu s pevnou cenou

Tvorba produktu Cr má tři stránky:

A) ORGANIZAČNĚ TECHNICKÁ STRÁNKA

1. Trasování zájezdu - sestavení trasy a tzv. itineráře, nezbytnou podmínkou je tedy znalost prostupnosti komunikace
2. Stanovení programu zájezdu – kdy v návaznosti na program sestavíme časový harmonogram, u poznávacích zájezdů musí být nabízeny ty nejatraktivnější oblasti a objekty, u pobytových zájezdů by neměla chybět nabídka fakultativních výletů
3. Zabezpečení subjektů tedy dodavatelů služeb – cestovní kancelář vychází z cenové nabídky, z nabídky poskytovaných služeb, z předpokládaného složení účastníků a z cíle zájezdu

Žádné komentáře:

Okomentovat