Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Pro úspěšné jednání průvodce s klienty platí několik zásad :

1/ Zapamatovat si co nejdříve jména účastníků zájezdu. Oslovovat profesními a
akademickými tituly pouze tehdy, když na tom účastníkovi záleží
2/ Vyslovovat pochvaly a uznání , kritizovat s vyloučením veřejnosti
3/ Předcházet konfliktům tím, že podáváme včasná a závažná sdělení
4/ V případě konfliktu separovat jeho účastníky důrazně upozornit na systém pravidel České
změny pravidel mohou způsobit nejistotu u účastníků CR
5/ Po řešení problémů je nutno nalézt přesvědčivé argumenty

Průvodcovská akce

I. příprava - topografická
- chronologická
- psychologická

II. vlastní průběh

III. likvidace

Žádné komentáře:

Okomentovat