Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Specifika bankovního marketingu.

V bankovnictví rozdíl nevytváří lehce napodobitelné produkty služeb, ale proměnné jako je propagace, distribuce, lidé, proces a fyzická přítomnost.

Funkcí propagace je informovat klienta, aby přišel do pobočky, která by měla být atraktivní a lákavá, aby zde zjistil informace o produktech a službách, které není vždy snadné pochopit.

Distribuční sítě jsou všechna místa, kde může dojít ke kontaktu mezi klientem a jeho bankou. Mají zásadní důležitost pro spotřebu. (pobočky, automatizované pokladny, platební terminály; přímé linky, internet atd.)

Lidé a proces odrážejí jakost služby, odlišují jednotlivé společnosti poskytující služby, a banky zejména.

Problémem u služeb je testování služby – produkt se obvykle upravuje až po zavedení – pilotní prodej… vybraní klienti… a pod.,

Žádné komentáře:

Okomentovat