Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

c) Výběr média

c) výběr média = kritérium na 1000 oslovených osob
d) načasování média
e) hodnocení účinnosti propagace – výzkum kom. účinku, výzkum účinku na prodej

2) podpora prodeje (prodejní propagace)
- krátkodobé motivační nástroje používané k stimulaci trhu
- výdaje na podporu prodeje, rostou rychleji než výdaje na reklamu

Co zahrnuje:
- vzorky: ochutnávky jogurtů - prémie, odměny zákazníků
- kupány: na pumpách (mytí zdarma) - vyzkoušení si zdarma = auta, PC, parfémy
- ceny balení: 3+1 zdarma - výstavy, soutěže
3) vztahy s veřejností (public relation) relejšn
- méně používaný, ale mají velký propagační potencionál.
- množství programů, vytvořených pro zlepšení udržení nebo ochranu image firmy či výrobku

Patří zde:
a) publikace: knihy, články v novinách c) zprávy: výroční (internetu) e) služby
b) akce: sportovní, humanitární s dětmi d) projekty f) audiomateriály
g) prodávat by měla celá firma – kontakt ze zákazníkem

Žádné komentáře:

Okomentovat