Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Technologie

1.2.2. Technologie
Samozřejmě, že jako vždy u investic IS/IT je třeba se řídit i při návrhu CRM náklady a současně produktivitou práce, které chceme s pomocí CRM dosáhnout. Cílem tohoto oddílu není výčet technologických možností, to ponecháme dodavatelům IS/IT a řešení CRM. Chceme ale zdůraznit, že v souvislosti s technologií vidíme jako hlavní problémy
 integraci již instalovaného hardwaru a softwaru s technologií CRM
 nezbytnost sledování prudkého technologického vývoje a z toho vyplývající potřebu kontinuálního ověřování a kontroly platnosti a úspěchu či selhávání podnikové strategie; všudypřítomné IS/IT spolu s telefonií a interaktivními aplikacemi na internetu změní možnosti obchodu a marketingu, ale i technologickou schopnost zákazníka akceptovat nové přístupy
 zajištění služeb a produktů v časovém prostoru 24 x 7 x 365.


1.2.3. Lidské zdroje
Každý projekt CRM dává možnost:
 znovu nastavit podnikové procesy, tentokrát s důslednou pozorností k péči o zákazníka, a to ve všech odděleních podniku,
 znovu revidovat motivační systém vlastních zaměstnanců ,
 jako hlavní metriky stanovit loajalitu zákazníka a
 využít technologie webu ke kvalitativně nové komunikaci se zákazníkem

Je zřejmé a v řadě výzkumů potvrzené, že investice do CRM a nového nastavení procesů budou mít jen relativní návratnost, pokud projekt a implementace CRM nebude příležitostí k tomu, že v rámci řízení lidských zdrojů změníme kulturu firmy. Obchodníci a pracovníci marketingu by měli mít stanovenou jako jednu z metrik výkonu právě zákaznickou spokojenost. Co bude platný mohutný a drahý software CRM a špičkové vybavení kontaktního centra, pokud všichni zaměstnanci nebudou informace o jakémkoliv kontaktu se zákazníkem do jednotné databáze důsledně vkládat a následně ke své práci samozřejmě využívat?

1.3. CRM jako změna
Software CRM poskytuje především velmi pohodlně a bez přecházení z jednoho prostředí do druhého přehled o:
 průběhu a výsledcích marketingových kampaní,
 přehled o postupné změně klasifikace obchodních příležitostí na obchodní případ,
 přehled o stavu obchodních případů a
 přehled o plánování obchodních kontaktů, schůzek.

Tyto celopodnikové přehledy vedou k tomu, že se výrazně minimalizuje čas na vyhledávání rozhodujících informací, podnik může reagovat rychleji a správně.

Žádné komentáře:

Okomentovat