1.1. Postup vývoje IS a jeho řízení
informační strategie příprava projektu (ovlivňuje pl.pr.)
úvodní studie plánování projektu (ovlivňuje říz. post. proj. a GAN)
GAN řízení postupu projektu (ovliv. ukončení proj. a ošetření mim. sit.)
DAN ošetření mimořádné situace (ovliv. implement.)
implementace (ovliv. ošetření mim. sit. a ukonč. proj.)
ukončení projektu
provoz a údržba
Výchozí plán projektu je definován ještě před vlastním zahájením projektu (etapa inicializace projektu)
plán projektu dál žije a je aktivní po celou dobu trvání projektu
po ukončení každé etapy je revidován, doplněn o nové skutečnosti a změny vzniklé na základě dosavadního průběhu
dále je podrobně rozpracován pro následující etapu
jeho úpravy jsou v případě potřeby prováděny i v případě zpracování etapy
1.2. základní komponenty plánu projektu
zadání proj.
struktura proj.
harmonogram a rozpočet proj.
zhodnocení proveditelnosti proj.
organizace proj.
stanovení řídících a kontrolních procedur
Projekční týmy jsou sestavovány řídicí komisí k realizaci určitého cíle. Vedoucí řešitelského týmu odpovídá za dodržení harmonogramu, věcnou a odbornou úroveň řešení.
tým - má společný cíl
- příslušnost k týmu je bez hierarchie
- je hodnocen jako celek
- je dočasný účelově sestavený
Žádné komentáře:
Okomentovat