Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Postup vývoje IS a jeho řízení

1.1. Postup vývoje IS a jeho řízení
informační strategie příprava projektu (ovlivňuje pl.pr.)
úvodní studie plánování projektu (ovlivňuje říz. post. proj. a GAN)
GAN řízení postupu projektu (ovliv. ukončení proj. a ošetření mim. sit.)
DAN ošetření mimořádné situace (ovliv. implement.)
implementace (ovliv. ošetření mim. sit. a ukonč. proj.)
ukončení projektu
provoz a údržba
Výchozí plán projektu je definován ještě před vlastním zahájením projektu (etapa inicializace projektu)

plán projektu dál žije a je aktivní po celou dobu trvání projektu
 po ukončení každé etapy je revidován, doplněn o nové skutečnosti a změny vzniklé na základě dosavadního průběhu
 dále je podrobně rozpracován pro následující etapu
 jeho úpravy jsou v případě potřeby prováděny i v případě zpracování etapy

1.2. základní komponenty plánu projektu
 zadání proj.
 struktura proj.
 harmonogram a rozpočet proj.
 zhodnocení proveditelnosti proj.
 organizace proj.
 stanovení řídících a kontrolních procedur

Projekční týmy jsou sestavovány řídicí komisí k realizaci určitého cíle. Vedoucí řešitelského týmu odpovídá za dodržení harmonogramu, věcnou a odbornou úroveň řešení.

tým - má společný cíl
- příslušnost k týmu je bez hierarchie
- je hodnocen jako celek
- je dočasný účelově sestavený

Žádné komentáře:

Okomentovat