Existují profily, u kterých dochází ke změnám
Pokojská
- musí být rychlá, přesná, diskrétní a umět si dobře zorganizovat práci. Kromě toho musí být schopná hostům vysvětlit způsob použití vybavení pokoje.
Hotelová hospodyně
- musí být nejen dobrou organizátorkou, ale také musí být schopna porozumět kulturním zvykům a očekáváním hosta. Musí umět poskytnout první pomoc.
Manažer pokojových služeb
- musí být schopen vést tým, mít obchodní a organizační schopnosti. Měl by být diplomatický, aby mohl řešit problémy mezi hosty a hotelem.
Manažer recepce
- musí být komunikativní. Musí umět rychle identifikovat a řešit problémy.
Recepční
- musí být schopen rozpoznávat zákazníky a situace, aby si zapamatoval zvyky hostů různých národností. Musí mít dobré administrativní a účetnické znalosti, znalost alespoň dvou cizích jazyků.
Pracovník rezervací
- musí mít vzdělání v oblasti hotelnictví nebo v oblasti cestovního ruchu, měl by být schopen práce s počítačem a ovládat dva cizí jazyky.
Hotelový manažer
- měl by mít obchodní znalosti, schopnost předvídat a naslouchat, schopnost vést tým, schopnost ovládat různé typy počítačových programů pro hotelový management
Obchodní manažer
- musí mít dobrou znalost hotelového managementu a cateringu. Musí být obeznámen s nejnovějšími know-how.
Manažer služeb rezervování
- musí ovládat metody zákaznické analýzy užívající komunikační techniky, techniky pro identifikování dat atd.
Welcome service manager
- musí být vyškolen v psychologii a sociologii, technikách a metodách uvítání zákazníků, prezentace pokrmů, organizace a managementu pohostinství. Musí být schopen vést mezilidské vztahy se zákazníky, umět organizovat a motivovat lidské zdroje.
Žádné komentáře:
Okomentovat