mění se podle odvětví, ve kterém podnik působí
většina podniků řadí mezi vlivné trhy – finanční, regulační orgány, asociace obchodníků a spotřebitelů, orgány pro řízení a kontrolu ŽP
Interní trhy / marketing
zabývá se rozvojem interní komunikace, odpovědnosti a prosazováním jednotného cíle
důležitou roli hraje při péči o zaměstnance, posilování loajality a zvyšování motivace
zajišťuje 2 předpoklady → každý zaměstnanec nebo útvar je i dodavatelem a zákazníkem poskytující i dávající službu, všichni zaměstnanci pracují v souladu s posláním, strategií a cílem podniku
8) Kvalita služeb.
- Vyplývá ze schopnosti podniku uspokojit či předčit očekávání zákazníků
- Měřítkem úspěchu je kvalita vnímaná zákazníkem
Kvalita služby má dvě dimenze:
- Technickou → která je výsledkem výrobního procesu služby
- Funkční → vyplývá z procesu interakce mezi zákazníkem a poskytovatelem služby
Žádné komentáře:
Okomentovat