Stanovením norem kvality chování zaměstnanců
 Výběrem a plánováním procesů poskytování služby
 Výchovou, motivací zaměstnanců
Moje příklady proměnlivosti služby z praxe:
 Návštěva stejné restaurace – změna kuchaře (jako zákazník o tom nevím), možnost pocítění změny chuti jídla
 Návštěva kadeřnictví – přechod na jiné výrobky 
 Let se stejnou leteckou společností – jiný personál, rozdílná vstřícnost nebo dojde ke zpoždění letadla díky lidskému faktoru 
3) Nedělitelnost, jako specifická vlastnost služeb, vliv nedělitelnosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.
- U většiny služeb dochází k nedělitelnosti místa produkce a místa spotřeby
- Může nám pomoci:
 Zvážení dostupnosti (kam umístím svou prodejnu)
 Vybavení prostoru a atmosféra
 Kontaktní personál
 Konkurence
 
Žádné komentáře:
Okomentovat