Stanovením norem kvality chování zaměstnanců
Výběrem a plánováním procesů poskytování služby
Výchovou, motivací zaměstnanců
Moje příklady proměnlivosti služby z praxe:
Návštěva stejné restaurace – změna kuchaře (jako zákazník o tom nevím), možnost pocítění změny chuti jídla
Návštěva kadeřnictví – přechod na jiné výrobky
Let se stejnou leteckou společností – jiný personál, rozdílná vstřícnost nebo dojde ke zpoždění letadla díky lidskému faktoru
3) Nedělitelnost, jako specifická vlastnost služeb, vliv nedělitelnosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.
- U většiny služeb dochází k nedělitelnosti místa produkce a místa spotřeby
- Může nám pomoci:
Zvážení dostupnosti (kam umístím svou prodejnu)
Vybavení prostoru a atmosféra
Kontaktní personál
Konkurence
Žádné komentáře:
Okomentovat