Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Management musí reagovat:

 Stanovením norem kvality chování zaměstnanců
 Výběrem a plánováním procesů poskytování služby
 Výchovou, motivací zaměstnanců

Moje příklady proměnlivosti služby z praxe:
 Návštěva stejné restaurace – změna kuchaře (jako zákazník o tom nevím), možnost pocítění změny chuti jídla
 Návštěva kadeřnictví – přechod na jiné výrobky
 Let se stejnou leteckou společností – jiný personál, rozdílná vstřícnost nebo dojde ke zpoždění letadla díky lidskému faktoru

3) Nedělitelnost, jako specifická vlastnost služeb, vliv nedělitelnosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.


- U většiny služeb dochází k nedělitelnosti místa produkce a místa spotřeby
- Může nám pomoci:
 Zvážení dostupnosti (kam umístím svou prodejnu)
 Vybavení prostoru a atmosféra
 Kontaktní personál
 Konkurence

Žádné komentáře:

Okomentovat