Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Moje příklady nehmatatelnosti služby z praxe:

 Prohlídka auta – nevím, zda ji opravdu provedli (dostanu hmotný důkaz – potvrzení o provedení)
 Vzdělání – jako doklad o provedení služby dostanu například certifikát nebo vysvědčení
2) Proměnlivost, jako specifická vlastnost služeb, vliv proměnlivosti na prvky marketingového mixu služeb, uveďte příklad z praxe.


- Služba poskytnuta ve stejné kvalitě, ale došlo například k narušení příjmu služby (např. rušící mobil v divadle)
- Některé kroky k dodržení stejné kvality služby:
 Standardizace výkonů (normy Mc Donald´s)
 Starost o zaměstnance (know-how, školení)
 Nahrazení lidského faktoru mechanikou (automat, autopilot)

Proměnlivost/heterogenita

Je příčinou, že zákazník:
 Nemusí vždy obdržet totožnou kvalitu služby
 Obtížně vybírá mezi konkurenčními produkty

Žádné komentáře:

Okomentovat