Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Interpretace a prezentace výsledků

- Často kritickým místem → dodržování zásad (objektivita, opatrně zobecňovat, důležitost i nepatrných informací, rozlišení mezi mínění a fakty, nezaměňovat příčin a důsledků, specifikace času a podmínek)
- Interpretace → závěry → doporučení

Struktura závěrečné zprávy
- Doporučena písemná prezentace (forma závěrečné zprávy o výzkumu)
- Titulní strana, Obsah, Stručné souhrnné výsledky, Úvod, Metodologie, Výsledky výzkumu, Omezení výzkumu, Závěry a doporučení, Přílohy, Bibliografie
3. Informace, jejich klasifikace a zdroje.

Význam informace jako základního „pracovního prostředku“ MR výzkumu.
Primární informace – získány v přímé souvislosti s cíli výzkumu, dříve nebyly publikovány.
Sekundární informace – shromážděny pro nějaký účel, jsou i nadále k dispozici. Veřejně přístupné (zdarma, za úplatu). Šetří čas a peníze, strukturou nemusí být v souladu s naším výzkumem, data mohou být zastaralá a nepřesná. Novým zdrojem informací je internet.
Interní informace – uvnitř podniku, jsou pracovníkům známy. Kvalita informací souvisí s kvalitou řízení podniku (smlouvy a dohody, údaje o dodavatelích, ceny surovin, zásoby, distribuce, reklamace, reklama, aj.)

Žádné komentáře:

Okomentovat