- Finanční podmínky – celková finanční situace firmy (cash flow, likvidita, celková hodnota firmy). Z toho vychází možnost financování MR činností.
- Technologické podmínky – velikost a stáří strojního parku, možnost inovace, časové využití strojů, plnění ekologických podmínek
- Organizační struktura – posuzuje se počet stupňů řízení, pravomoci, spolupráce na vertikální a horizontální úrovni, vymezení kompetence, pružnost.
- Lidské zdroje – úroveň podnikové kultury, úroveň motivace a sociálního programu, zvyšování kvalifikace
Marketingové oddělení by v závislosti na konkrétní organizační struktuře podniku mělo plnit 3 funkce:
- Komunikativní a informační
- Koordinační
- analytickou
3. Analýza SWOT.
a) analýza vnitřních činitelů
- vnitřní předpoklady, aby mohla firma zajistit úspěšnou realizace stanovených cílů a minimalizovat vlivy vnějšího okolí
Žádné komentáře:
Okomentovat