- Osobní komunikace nebo masová komunikace (nepřímá)
- Kritéria pro volbu vhodné komunikace → selektivita působení, proniknutí reklamy, pokrytí trhu, pružnost média, náklady, image média, četnost sdělení, účinek sdělení
Příjemce sdělení
- Osoba, která sdělení přijímá (forma odezvy na sdělení – zpětná vazba)
Výběr a vlastnosti médií
- Dána charakterem výrobku nebo služby
- Televize a rozhlas prostředkem masové komunikace, ale krátký čas
- Tištěná reklama může sdělit hodně informací a čtenář se k nim může vracet
- Posouzení médií dle vhodnosti z hlediska → naléhavosti, názornosti, věrné reprodukce, rychlosti působení, průniku na trh, ceny
CZECH MANAGEMENT INSTITUTE PRAHA
Manažerská fakulta ESMA Barcelona
„Marketing služeb“ - okruhy k diplomové zkoušce
1. Definice, klasifikace a specifické vlastnosti služeb.
Žádné komentáře:
Okomentovat