- Místa reklamy → televize, rozhlas, tisk, odborné publikace, brožurky, letáky, katalogy, billboardy, plakáty, neon, prostředky MHD, auta, samolepky, obaly zboží, přílohy, uvnitř prodejen, reklamní stánky, výlohy
- Tři funkce reklamy → informační, přesvědčovací, upomínací
Podpora prodeje
- Krátkodobé obchodní aktivity stimulující spotřebitele k nákupu
- Nutnost posouzení smysl, výhody a nedostatky, vyhodnotit náklady a přínosy
- Formy podpory prodeje → výstavy, veletrhy, prodejny, spotřebitelské soutěže, loterie, kupóny a známky, vzorky zdarma, zvýhodněná balení, cenová zvýhodnění
- Až 70% rozhodnutí pro koupi se uskuteční až v prodejně
Přímý marketing
- Komunikace s předpokládaným zákazníkem (pošta, TV, rozhlas, časopis, internet)
Publicita
- Nepřímá stimulace poptávky po výrobku
- Odborné články, CI, semináře, PR, výroční zprávy, sponzoring, lobbying
Žádné komentáře:
Okomentovat