Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

REKLAMA, REKLAMNÍ PLÁN

REKLAMA, REKLAMNÍ PLÁN

REKLAMA
- je jakákoliv forma neosobní prezentace a podpory myšlenek, zboží nebo služeb konkrétním způsobem

CÍLE REKLAMY
1, Dlouhodobé budování celkové image podniku (institucionální propagace)
2, Dlouhodobé budování určité image značky (propagace značky)
3, Rozšiřování informací o prodeji, službě nebo události (věcná propagace)
4, Ohlášení zvláštního prodeje (propagace výprodeje nebo podpory prodeje)
5. Obhajování určité záležitosti (obhajování propagace)

PROPAGAČNÍ PROGRAM ZAHRNUJE:
- cílová skupina
- komunikační cíl
- požadovaná změna
- časový horizont

ROZDĚLENÍ CÍLŮ PROPAGACE
1, Informační propagace
- cílem je vytvořit prvotní poptávku po produktu nebo službě (zavádění výrobků)
2, Přesvědčovací propagace
- cílem je vytvořit poptávku po značce (růst výrobku)
3, Připomínací propagace
- snaží se přimět zákazníka myslet na produkt (zralost produktu)

Žádné komentáře:

Okomentovat