REKLAMA, REKLAMNÍ PLÁN
REKLAMA
- je jakákoliv forma neosobní prezentace a podpory myšlenek, zboží nebo služeb konkrétním způsobem
CÍLE REKLAMY
1, Dlouhodobé budování celkové image podniku (institucionální propagace)
2, Dlouhodobé budování určité image značky (propagace značky)
3, Rozšiřování informací o prodeji, službě nebo události (věcná propagace)
4, Ohlášení zvláštního prodeje (propagace výprodeje nebo podpory prodeje)
5. Obhajování určité záležitosti (obhajování propagace)
PROPAGAČNÍ PROGRAM ZAHRNUJE:
- cílová skupina
- komunikační cíl
- požadovaná změna
- časový horizont
ROZDĚLENÍ CÍLŮ PROPAGACE
1, Informační propagace
- cílem je vytvořit prvotní poptávku po produktu nebo službě (zavádění výrobků)
2, Přesvědčovací propagace
- cílem je vytvořit poptávku po značce (růst výrobku)
3, Připomínací propagace
- snaží se přimět zákazníka myslet na produkt (zralost produktu)
Žádné komentáře:
Okomentovat