Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

6.3.5 Určení strategických akcí

6.3.5 Určení strategických akcí
Jsou to akce organizované přes interní procesy, které vedou ke splnění strategických cílů.
Jsou věcně i časově přiřazeny k týmům a jednotlivcům a nemusí mít zcela standardní obsah běžné činnosti.
Zároveň je třeba dbát na naplánování využití zdrojů.
Poznámky:
- Strategické akce se většinou neplánují uvnitř finanční perspektivy, ale v nižších „patrech“ BSC. Z nich lze dosáhnout i cílů finančních.
- Je třeba hlídat, aby nevznikaly redundance v jednotlivých akcích plánu.
- Akce se plánují objemově (peníze), i časově.
- Akce lze rozdělit i z hlediska priorit.
- Akce mají svoji dokumentaci (popis pro týmy)
Příklad: (Strategické akce)
Zákaznická perspektiva

Procesy

Potenciál

Žádné komentáře:

Okomentovat