Příklad
Strojírenský podnik má zpracovaný strategický záměr na rozvoj podniku na období 5 let.
Strategický plán obsahuje:
- vizi rozvoje společnosti
- měřitelné strategické cíle s termíny plnění
- strategie pro dosažení cílů
Dále jsou k dispozici následující dokumenty
- marketingový plán (produkty na segmenty trhů, atd.), obsahuje – stávající produkty, inovované produkty, nové produkty
- plán rozvoje vztahů se zákazníkem, včetně konkrétních opatření k zatažení zákazníka do procesu vývoje i realizace produktů
- strategický finanční plán – plán typu rozvaha ,plán typu výsledovka
- plán inovací a vývoje nových výrobků
- plán inovací v organizačních schémat (včetně obchodně – právnických složek)
- plán možných snížení provozních nákladů metodikou ABS
- kapacitní plán personální, včetně rozboru potřeb kvalifikace a odbornosti
Žádné komentáře:
Okomentovat