Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Metody získávání

Metody získávání:
a) oběžník, podnikový časopis, vyvěšení informace (nástěnky)
b) přímo se obrátit na jeho nadřízeného pracovníka


- lze získat z volného trhu práce ( z trhu absolventů, z jiných podniků)

Metody získávání:
a) úřad práce
- nemusíme najít pracovníka, kterého hledáme. Méně kvalifikovaní, méně zkušení pracovníci

b) zprostředkovatelská organizace
- poradenská organizace, která vede databanku lidí, kteří shání zaměstnání a zároveň nabídky pracovních míst od různých firem

c) konkurz
- vyhlašuje nadřízená jednotka pro podřízenou
- časově a místně omezeno

d) výběrové řízení
- vyhlašuje sama jednotlivá organizace

e) inzerát ve sdělovacích prostředcích
pracovní
- musí obsahovat stručnou charakteristiku podniku, podmínky, nepřípustná je diskriminace

utajovací
- pokud firma shání pracovníka buď na lukrativní místo a nebo naopak na méně lukrativní místo.
- aby předešla množství přihlášených, nebo aby se na to místo vůbec někdo přihlásil
f) na základě osobních kontaktů, doporučení, referencí

Žádné komentáře:

Okomentovat