Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

KROKY PROCESU OSOBNÍHO PRODEJE

KROKY PROCESU OSOBNÍHO PRODEJE
1, PRŮZKUM - prodejce hledá vhodné typy a vytváří seznam potencionálních kupujících
2, KONTAKT - dříve než bude zákazník kontaktován, měl by si prodejce zajistit potřebné informace o zákazníkovi a poté rozhodnout o dalším postupu (např. zda bude nutná návštěva…)
3, PREZENTACE - prodejce popisuje vlastnosti výrobku a jeho použití. Snaží se vzbudit zájem u zákazníka a přání takový výrobek vlastnit.
4, ŘEŠENÍ PŘIPOMÍNEK - každý zákazník má vždy mnoho otázek týkajících se vlastností výrobku, jeho ceny, platebních podmínek, to musí prodejce zvolit pozitivní přístup. Musí profesionálně informovat zákazníka.
5. DALŠÍ KONTAKT - je nezbytně nutný, obzvlášť pokud jde prodejci o plné uspokojení zákazníka a případný budoucí prodej

Žádné komentáře:

Okomentovat