Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

3, VÝBĚR MÉDIÍ

Pro reklamní sdělení existují následující druhy médií:
- TELEVIZE - vysoce účinný druh reklamy
Nevýhoda: přepínání v průběhu reklamního spotu a následný zmatek a splývání reklam
u diváků
- ROZHLAS - zaznamenává velký rozmach se vznikem soukromých rádiových stanic
N: Působení pouze na 1 smysl a proto nelze některé produkty propagovat v tomto médiu

- TISK - nejefektivnější prostředek propagace
Může oslovit různé okruhy spotřebitelů z hlediska věku, vzdělání, zájmu.

- ČASOPISY - delší životnost narozdíl od tisku, který se rychle přečte a vyhodí
N: Vysoké náklady

- EXTERIÉROVÁ MÉDIA - billboardy, reklamy na nákupních taškách, dopravních prostředcích
Nejstarší typ reklamy.

Žádné komentáře:

Okomentovat