- telefonní bankéř má 2 základní podoby:
- komunikace klienta s interaktivním hlasovým PC
- komunikace klienta s telefonním bankéřem
- někdy se mohou oba způsoby kombinovat
Phonebanking je určený pro všechny klienty, ale hlavně je využívají klienti, kteří jsou neustále na cestách nebo ti kteří používají produkty s malou složitostí nebo klienti, kteří upřednostňují rychlost provedení služby
- výhodou oproti PC je větší rychlost telefonování, jednoduchá obsluha a nezávislost na počítačové síti
- nevýhodou je zvýšená pravděpodobnost výskytu chyb a stížená možnost kontroly správnosti zadání
- patří sem i GSM banking
d) PLATEBNÍ KARTY
- kreditní
- debetní
e) SAMOOBSLUŽNÉ ZÓNY
- jsou to místa, která jsou zpravidla v bance, ale přístupná 24 hodin denně
- jde o místnost
- přístup do zóny jen přes platební kartu
- má je ČS a KB
- v zóně je zpravidla:
- klasický bankomat na výběr hotovosti
- informační terminál, který poskytuje základní informace o bance, službách a úrocích
- transakční terminál, který umožňuje zadat klientovi platební příkaz, trvalý příkaz
- automat na výměnu valut
- automat na odevzdávání tržeb
Žádné komentáře:
Okomentovat