Souhrn novinek, zdarma k zaslání pravidelně
• časopisů pro zákazníky a obchodní partnery
• časopisů pro zaměstnance
• on-line newsletterů
• e-mailových newsletterů
Vhodná forma integrované podnikové komunikace, využívající také podnikových časopisů, zvyšuje až o 30 % účinnost dosažení komunikačních cílů společnosti od vytvoření povědomí o značce/produktu přes jejich upřednostnění, vyzkoušení až po kýženou věrnost zákazníků dané značce/produktu.
Firemní časopis pro zaměstnance - výhody
Klasický, nejpoužívanější a jeden z nejefektivnějších nástrojů vnitřní komunikace:
1. zvyšuje loajalitu zaměstnanců k firmě,
2. informuje zaměstnance o důležitých krocích managementu,
3. vzdělává zaměstnance v oboru, kterým se zabývá firma.
Firemní časopis (elektronický newsletter či klasický tištěný) pro obchodní partnery
Efektivní forma vnější komunikace:
1. informace o nových či stávajících produktech,
2. zdroj informací o dění ve firmě, odborné články na témata související s předmětem činnosti podniku,
3. posilování image firmy.
Elektronický časopis (newsletter)
Výhody
1. levnější výroba než u tištěného časopisu,
2. krátké, stručné a jasné informace,
3. rychlejší zpracování
Nevýhody
1. firma spíše informuje než reprezentuje,
2. nevhodné delší analytické několikastránkové informace,
3. není prostor na zajímavosti (např. sponzoring či rozhovory se zajímavými osobnostmi )
Žádné komentáře:
Okomentovat