= převedení mktg plánů a programů do akcí
= organizace mktgu podle          a)         mktg funkcí (nejčastější, ale neúčinná při rozsáhlém                                                                                                                  sortimentu pro rozsáhlý trh)
                                                                                              b)         výrobku (odpovědnost, reklama, vztah k veřejnosti)
                                                                                              c)         zákazníků (při odlišném charakteru zákazníků)
                                                                                              d)         tritoria (domácí a zahraniční trhy)
= seznámení s cíli a prostředky mktg plánu
= stanovení odpovědnosti, úkolů a termínů plnění
= zainteresování pracovníků na realizaci plánu
= komunikace mezi spolupracovníky
ad 3. kontrola
= srovnávání dosažených výsledků s plánovanými cíli a přijímání opatření ve smyslu korekce negativních odchylek od plánu a posilování pozitivních odchylek
1.    kontrola plnění plánu - dosahuje podnik cíle určeného v plánu? = analýza prodeje, tržního podílu a mktg nákladů
2.    kontrola ziskovosti - měření skutečného zisku , analýza podle zákaznických skupin, tritorií, druhů výrobků, atp.
3.    kontrola strategie - není strategie zastaralá?
 
Žádné komentáře:
Okomentovat