- čekání a postoje, které lze zaznamenat v procesech výrobních, činnostech technických a administrativních
- pohotovost/flexibilita reakcí při monitorování situace na trhu, rozhodování nových výrobách atd. čas je chápán jako element představující ve svém konečném důsledku důležitou konkurenční výhodu v podobě: rychlejší odpovědi na poptávku zákazníků, kratších dodacích lhůt, objednací a dodací cykly při nákupu vstupů, skladovací cykly
Přednost na straně jakosti / kvality
Pod slovem kvalita finančního výrobku rozumíme:
1) jaký užitek, dané vlastnostmi výrobku, má pro zákazníka
2) doprovodné služby (servis, návod, náhradní dály, zajištění likvidace použitého výr.
3) distribuční cesty (jak oslovují zákazníka)
4)obal výrobku
Úloha jakosti v současném managementu – musí se stát nezbytnou součástí managerských aktivit, top management v oblasti strategie, rozvoje a zlepšování jakostí.
STRATEGIE – top management
ZLEPŠOVÁNÍ – střední management
OPERATIVA- management 1. linie
Žádné komentáře:
Okomentovat