Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

II. fáze: Analýza

 jeden z častých důvodů postupného "ustrnutí", a tedy neúspěchu zavádění procesního řízení, bývá nezvládnutá fáze analýzy plynoucí z nedostatečné připravenosti z předchozí fáze
 analyzování se zdá být jednoduchou a vzhledem k tomu, že zatím nenarážíme na žádný odpor, také docela příjemnou fází
 analýza rozsahem narůstá a časově se "vleče" a vzhledem k tomu, že sama o sobě nenaplňuje očekávané cíle, se podpora managementu snižuje až k okamžiku, kdy je celý projekt zastaven jako nepřinášející výsledky
 analýza není cíl, je to prostředek k jeho dosažení
 rozsah a forma analýzy by proto měly být vždy vhodně zvoleny s ohledem na očekávané výsledky
 účelem analýzy je identifikace, verifikace a kvantifikace potenciálu zlepšení
 měla by vizualizovat problémy a jejich příčiny, sjednotit názory zúčastněných a podporovat rozhodnutí o potřebných změnách
 důležitým krokem je stanovení cílů a jejich měřitelných ukazatelů pro konkrétní procesy (průběžná doba, včasnost dodání apod.)
 vizualizace vybraných procesů může kromě vlastní posloupnosti činností obsahovat informace týkající se odpovědnosti za provádění činností, vstupy a výstupy, používané aplikace aj.

Žádné komentáře:

Okomentovat