provozní metody a činnosti používané ke splnění požadavků na jakost
jakost – řízení jakostí, komerční důvod, je-li zákazník nespokojen s výrobkem
bezvadnost, vstupní a výstupní kontrola, kontrola je přenechána na zákazníka nevýhoda vstupní kontroly je, že vadné zboží stejně projde v důsledku lidské nedokonalosti.
Zlepšování užitných parametrů výrobků
přes ankety zjistit s čím nebyl spokojen (s kterou vlastností výrobku) a abychom nemuseli zlepšovat celý výrobek, ale jen jeho užitnou část, s kterou nebyl zákazník spokojen
Stabilita jakostních dodávek
záruky že nebudou vadné výrobky (dodávky) a budou mít minimální výkyvy v příslušných parametrech
v dodávce obsahují výr. stejnou jakost
Tato záruka může být zabezpečena:
zavedením 100% kontroly každého kusu v dodávce - drahá forma kontroly
vytvořením standardních výrobních a kontrolních podmínek pro zabezpečení vysoké stability jakosti výroby
Žádné komentáře:
Okomentovat