obsahuje realizaci navržených změn v procesech včetně návazných změn v informačních systémech (například se jedná o změny v controllingu)
probíhá trénink členů procesních týmů v provádění změněných procesů i způsobů jejich měření
do praxe se postupně zavádí motivační systém založený na výsledcích procesů
v této fázi musí podpora managementu kulminovat - právě nyní totiž hrozí, že se i velmi slibné návrhy změn vlivem různých dodatečných zásahů, zejména do organizační struktury, rozmělní do řady nevýrazných úprav bez podstatného celkového přínosu
V. fáze: Průběžné zlepšování
teprve zde začíná skutečné procesní řízení
je nastaveno prostředí pro navazující zvyšování výkonnosti procesů zaměstnanci - ti jsou trénováni v týmové práci podporující zlepšování (např. v technikách řešení problémů) a na základě fungujícího měření výkonnosti procesů jsou motivování ke dalšímu zlepšování "svých" procesů.
Žádné komentáře:
Okomentovat