Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

IV. fáze: Implementace

 obsahuje realizaci navržených změn v procesech včetně návazných změn v informačních systémech (například se jedná o změny v controllingu)
 probíhá trénink členů procesních týmů v provádění změněných procesů i způsobů jejich měření
 do praxe se postupně zavádí motivační systém založený na výsledcích procesů
 v této fázi musí podpora managementu kulminovat - právě nyní totiž hrozí, že se i velmi slibné návrhy změn vlivem různých dodatečných zásahů, zejména do organizační struktury, rozmělní do řady nevýrazných úprav bez podstatného celkového přínosu
V. fáze: Průběžné zlepšování
 teprve zde začíná skutečné procesní řízení
 je nastaveno prostředí pro navazující zvyšování výkonnosti procesů zaměstnanci - ti jsou trénováni v týmové práci podporující zlepšování (např. v technikách řešení problémů) a na základě fungujícího měření výkonnosti procesů jsou motivování ke dalšímu zlepšování "svých" procesů.

Žádné komentáře:

Okomentovat