zážitky při užívání – prodloužení záruční doby, uspornější provoz, snažší obsluha, rozšíření uživatelských funkcí, blízkost prodejce, info o novinkách
spolupráce při provozu – call centra, pružný servis, dostupnost náhradních dílů
pomoc při likvidaci
2. Postupy zlepšování: cyklus PDCAP, prevence
PDCAP (Plan – Do – Check – Analyse)
Prevence - jakost
1)pružnost , flexibilita: marketingová, projektová, výrobní, odbytová
2)kvalita: bezvadnost, parametry, stabilita
3)náklady/cena: zvyšování produktivity, optimalizace výroby, automatizace
4)hledání úspor (lean management), JIT, údržba, režijní náklady
Přednost nízké ceny: úspora nákladů, hospodárnost výroby (lean management)
Přednost pružností / flexibility (na straně času / pružností)
- přednost v pružnosti předpokládá pohotovou reakci na požadavky zákazníka
- dosažení flexibility při monitorování požadavků zákazníků při přípravě nových výrobků (předpokládá uskutečnění celé řady opatření).
Time Based / Business Management – TBM (řízení opírající se o čas)
- spočívá v úsilí zaměřeném na neustálém zkracování času od zjištění a formulování přání zákaz., až po jejich splnění.
Žádné komentáře:
Okomentovat