Hledejte v chronologicky řazené databázi studijních materiálů (starší / novější příspěvky).

Formy slev

1. srážka při platbě
- sjednává se při placení produktu fakturou, dopředu se stanoví ceny, pokud je faktura splacena před termínem

2. kvantitativní srážka
- předem stanovené snížení ceny při nákupu většího objemu zboží, nejvíce se využívá v diskontních prodejnách, výrobcem nebo velkoobchodem

3. sezónní srážka
- snížení ceny, když se zboží nakupuje mimo sezónu, u některých výrobků má hl. za cíl rovnoměrnější využití ………. (rekreační středisko…)

4. funkční srážka
- forma ceny pro distributory, když přebírají některé prodejní a marketingové funkce, např.: reklamu, vystavení zboží

5. prémie (bonus)
- pravidelným zákazníkům je možno nabídnout slevu, když překročí předem stanovený limit hodnoty zakoupeného zboží

6. prodej na protiúčet
- sleva poskytovaná za vrácení starého výrobku (např. auto); hlavním cílem je posilovat věrnost značce, staré výrobky je možné také použít na náhradní součástky, na šrot

Žádné komentáře:

Okomentovat